Intrebari Frecvente

Poate dealerul sa-si dea seama de faptul ca masina mea e modificata?
Partea hardware nu a suferit modificari, deci nu rezulta nici un indiciu fizic al faptului ca masina a fost modificata. Componentele electronice ale motorului se comporta exact la fel, iar daca software-ul Revo este setat pe modul „Stock” folosind un switch Revo Select, majoritatea echipamentelor de inspectie tehnica de pe piata nu poate detecta nici o diferenta. Daca insa masina este lasata in modul „Performance”, devine evident pentru oricine o conduce ca nu este in starea „standard”, acest lucru putand fi confirmat de datele aferente analizei valorilor presiunii de supraalimentare (boost-ului). Deoarece unitatea de control a motorului nu sufera modificari permanente, codul original din fabrica poate fi reintrodus in orice moment.
TUV
Doarece nu dezansamblam, nu schimbam componente si nici nu modificam partea hardware a autovehiculului, certificarea TUV nu este necesara.
Nivele maxime ale cailor putere
Software-urile Revo sunt concepute astfel incat sa obtina maximum din posibilitatile motorului. Unele firme din domeniu care nu reusesc sa ajunga la rezultate optime utilizeaza tactici de diversiune sugerand faptul ca valorile lor sunt maximum ce se poate obtine in conditii de siguranta. Nu va lasati pacaliti, firmele cu o tehnologie mai putin viabila au nevoie de scuze pentru lipsa lor de competenta. Noi sugeram anumite proceduri pentru cresterea longevitatii autovehiculului; a oricarui autovehicul, nu doar a celor modificate. Vizitati sectiunea „Ce pot sa fac pentru a obtine maximum de performanta de la masina mea?” Ca in cazul oricarui autovehicul, intretinerea este esentiala.
Programele se pot updata?
Uneori. Din cand in cand vom revizui codul daca vor aparea noi versiuni ale codului standard, din fabrica. Versiuni updatate ale noului cod apar anual pentru fiecare model, iar in cazul in care aceste modificari sunt relevante pentru clienti le vom introduce in codul nostru.
Ce fac daca dealerul imi updateaza software-ul standard?
Compania noastra updateaza software-ul performance pe baza ultimei versiuni a software-ului standard (de fabrica) pentru unitatea respectiva de control a motorului. La aparitia unui update de la dealerul principal (producator), softul nostru este refacut si o noua versiunea a acestuia este emisa pe piata. Daca masina dvs. este updatata de catre dealerul principal, dealerul Revo poate sa va reinstaleze software-ul de performanta gratuit.
Pot sa trec la switching mai tarziu?
Da. Codul este programat cu toate optiunile disponibile si tot ceea ce este necesar pentru comutarea lor este un dispozitiv Select. Un astfel de aparat poate fi achizitionat de la oricare dintre dealerii nostri in orice moment.
Unde trebuie sa merg pentru noua versiune de software?
Oricare dintre dealerii nostri poate programa autovehiculul.
Pot folosi dispozitivul Select al altcuiva pentru a schimba programele?
Da. Ultimele versiuni de dispozitive Select functioneaza in cazul tuturor programelor Revo interschimbabile.
Cat timp va dura instalarea?
In mod normal, intreaga operatiune dureaza mai putin de 10 minute.
Ce este controlul tabelelor variabile?
Prezenta in cadrul dispozitivelor Select Plus, aceasta functie este destinata celor care vor sa-si tuneze masina pentru orice situatie. Adaptarea se va ocupa de majoritatea variabilelor referitoare la conditiile climatice, precum si la unele variabile care au in vedere combustibilul. Controlul tabelelor variabile nu este conceput pentru a inlocui adaptarea ci pentru a opera impreuna cu aceasta operatiune. Acest proces confera posibilitatea folosirii unor nivele diferite de boost si timing, conforme cu efectele de performanta dorite.
Cum reglez presiunea de supraalimentare (boost) si avansul (timing) ?
Switchurile Select Plus dispun de dispozitive de comanda pentru presiunea de supraalimentare (boost), avans (timing) si amestec (AFR). Folosind software-ul furnizat impreuna cu switchul Select Plus puteti memora trei setari predefinite pe acesta sau puteti modifica direct setarile unitatii de control a motorului (ECU). Mai multe instructiuni privind setarea sunt incluse in pachetul switchului sau pot fi downloadate de la adresa: http://www.revotechnik.com/products/pdf/SPS3_advancedUserGuide060406.pdf
De ce as vrea sa reglez boost-ul si timing-ul?
Posibilitatea de a regla nivelurile presiunii de supraalimentare (boost) si avansului (timing) din cadrul unui software Revo inseamna o mai buna adaptabilitate la nevoile soferului. Reglarea boost-ului permite utilizatorului efectuarea unor modificari in functie de conditiile meteo, obtinerea maximului de performanta din piesele montate ulterior pe masina sau schimbarea modului de raspuns al autovehiculului in timpul condusului. Timing-ul ajustabil permite utilizatorului sa ajunga la cele mai bune rezultate posibile in functie de gama de combustibili disponibili, pornind de la cei standard pana la cei cu cifra octanica ridicata, de curse.
Poate acest produs sa produca defectiuni masinii?
Unitatea de control a motorului dispune de mecanisme care previn aparitia unor defectiuni la motor in cazul in care setarile efectuate vizeaza valori prea ridicate. Performanta masinii va fi redusa pana in momentul in care setarile sunt coborate la nivele acceptabile sau pana la selectarea unei setari predefinite. Mai mult nu inseamna intotdeauna mai bine cand vorbim de tuning!
Ce este functia Anti-Furt?
Anti-Furt este o functie prezenta pe dispozitivele Select care opreste introducerea oricaror comenzi in unitatea de control a motorului (ECU). Activarea acestei functii duce la inoperabilitatea totala a masinii, chiar in cazul in care hotul detine cheile. Spre deosebire de alte sisteme de securitate, aceasta functie nu utilizeaza cabluri si nu poate fi dezactivata decat folosind un dispozitiv Select sau Select Plus.
Cum folosesc functia Anti-Furt?
Functia Anti-Furt este activata prin selectarea modului cu acelasi nume, apoi urmeaza conectarea unitatii Select la portul OBD2. Unitatea de control a motorului (ECU) devine inoperabila, iar masina nu va mai porni. Pentru a dezactiva programul Anti-Furt, repetati aceeasi pasi. Unitatea ECU va fi reactivata, fara erori sau pierderi de memorie.
Ce este programul de proba?
Programul de proba este un program de test pe care il oferim gratuit. Este destinat persoanelor care nu sunt sigure ca doresc achizitionarea unui software de performanta. Software-ul este activat impreuna cu un ceas special, iar la expirarea perioadei de proba masina revine la nivelul de performanta standard.
Ce durata are perioada de proba?
Perioada de proba este activa pentru aproximativ 5 ore timp de condus efectiv. Cronometrul functioneaza doar pentru timpul in care motorul este pornit.
Ce este un port de diagnoza?
Port-ul de diagnoza este port-ul utilizat de catre dealer pentru comunicarea cu autovehiculul. Prin intermediul acestuia se interactioneaza cu toate computerele masinii si sunt downloadate diverse coduri de erori care ajuta tehnicianul in localizarea problemelor.
Unde este situat port-ul de diagnoza ?
Locatia port-ului difera de la o masina la alta. Consultati instructiunile de la sfarsitul acestui document pentru o lista completa a locatiilor si fotografii.
Ce este OBD2?
On Board Diagnostics 2 – Cea mai noua generatie de port-uri de diagnoza. Toti producatorii auto utilizeaza acest sistem standardizat pentru comunicarea cu autovehiculele. Interfata si protocoalele de comunicare sunt aceleasi pentru fiecare masina. Prin acest lucru un sistem standardizat poate fi aplicat in interactiunile cu toate autovehiculele. Generatia precedenta OBD1 nu era standardizata si s-a dovedit a fi mai putin eficienta, iar in acest moment nu mai este utilizata.
Ce parametri schimba Revo prin intermediul softurilor sale de performanta ?
De obicei sunt modificate circa 35 de tabele in cadrul unei remapari standard. Printre acestea se afla cele referitoare la sarcina (load), boost, timing, amestec (AFR) precum si distributia variabila (variable cam timing). Unii tuneri schimba doar un singur tabel, in timp ce majoritatea modifica maxim 6. Prin cresterea valorilor unui tabel se poate cauza indirect cresterea valorilor altui tabel. Acest fapt conduce la ineficienta tabelului respectiv, ne mai putand fi furnizate datele necesare sistemelor de control.
Noi avem capacitatea de a optimiza fiecare tabel in parte astfel incat acestea vor opera la eficienta maxima. De asemenea detinem o multitudine de metode si programe pentru crearea celor mai eficiente programe software disponibile pe piata!
ECU
Unitatea de control (electronic) a motorului, numita si ECM (Modulul de Control Electronic) – Creierul motorului. Gazduieste procesorul si memoria motorului priivitoare la functiile motorului si nu numai.
Logarea datelor (Data Logging)
Logarea datelor este posibilitatea de a monitoriza diferitele functii ale motorului in momentul conducerii masinii pe sosea sau pe dinamometru (dyno). Noi analizam circa 30 de date simultan la peste 10 Hz fiecare. Acest lucru inseamna ca fiecare canal se updateaza de 10 ori pe secunda! Monitorizam sarcina ceruta, sarcina reala, boost-ul cerut, boost-ul real, timing-ul, temperatura aerului in admisie, knock-ul pentru fiecare cilindru in parte, turatia (rpm) si alti parametri esentiali in cazul tuningului electronic.
Dinamometru (Dyno)
Dinamometrul este un instrument folosit pentru a masura cuplul unui motor. „Dyno”, cum sunt numite deseori aceste dispozitive, masoara puterea unui motor. „Dyno-urile de sasiu” sau cele de tip „Rolling road” sunt folosite pentru masurarea puterii la roti si calcularea pierderii prin trenul de rulare. Contrar a ceea ce se crede, dinamometrele nu masoara direct numarul cailor-putere; calul-putere este o functie matematica a cuplului. Cuplul este masurat, iar apoi are loc calculul cailor-putere.
Daca masina mea beneficiaza deja de chip-tuning?
Metodele de chip-tunig difera de la firma la firma. Daca discutam despre o remapare standard atunci nu vor interveni probleme, software-ul va fi scris peste programul anterior. Daca in schimb software-ul prezent este pe un modul encriptat, atunci este necesara inlocuirea sa cu un EPROM standard, din fabrica.
In cea de-a doua situatie, incercarea de rescriere a acestui soft poate cauza blocarea calculatorului masinii (ECU), si este responsabilitatea proprietarului masinii sa instiinteze dealerul Revo despre tipul modificarilor aduse masinii. Revo sau dealerii sai nu pot fi considerati responsabili in urma oricaror daune cauzate de o astfel de informare defectuoasa. In cazul supra-scrierii cu software-ul de proba (Revo Trial), in momentul expirarii acestuia ECU va reveni la nivelul de performanta standard, indiferent de modificarile precedente.
Garantie
Revo Technik ofera o garantie permanenta pentru produsele sale software si una de 12 luni pentru dispozitivele Select. Aceasta garantie nu acopera produse non-Revo Technik, cheltuieli sau daune cauzate de utilizarea necorespunzatoare.

Revo Technik isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui orice produse cu defecte.

Va rugam contactati dealerul dvs. Revo Technik pentru mai multe detalii, iar furnizorul oficial al acestor produse va analiza orice revendicari privitoare la garantie.