Software-ul Revo Performance acum disponibil pentru motoarele 1.4 TSi si 1.8 TFSi

Software-ul Revo Performance acum disponibil pentru motoarele 1.4 TSi si 1.8 TFSi-1

Revo Technik are placerea sa anunte ca este prima companie din lume capabila sa ofere un software de performanta interschimbabil prin intermediul dispozitivelor Select si Select Plus pentru unitatile de control a motorului MED17 din noua gama VAG.

Aceasta este ultima generatie de Unitati de Control a Motorului (ECU) produse de Bosch pentru motoarele cu injectie directa pe benzina. Aceste ECU folosesc avansatul procesor TriCore de la Infineon. MED17 reprezinta o noua arhitectura, cel mai modern produs al tehnologiei din domeniu.

Revo Technik lucreaza cu MED17 de peste un an, membrii echipei noastre fiind extrem de incantati de rezultatele modificarii motorului 1.4 TSi (140 CP) prezent pe VW Golf, beneficiind atat de compresor cat si de turbina, precum si de rezultatele obtinute pentru motorul 1.8 TFSi cu turbocompresor de pe Audi A3.

Directorul Departamentului de Tehnologie al Revo, Todd Williams, explica: „Este o realizare fantastica, un rezultat care sta marturie pentru talentul si abilitatile echipei Revo Technik. Spre deosebire de multe alte companii producatoare de software de performanta, Revo Technik are abilitatea de a-si dezvolta singura tehnologia si aparatura necesara. Acest fapt ne permite lansarea pe piata a celor mai bune produse de performanta, potrivite pentru cele mai noi autovehicule VAG. Noul software de performanta Revo Technik pentru unitatile de control MED17 a fost conceput initial pentru aceste doua autovehicule, cu rezultate uimitoare!”

Noul software de performanta Revo Technik pentru unitatile de control MED17 poate fi instalat direct prin port-ul OBD, unitatea de control a motorului (ECU) nu este indepartata din autovehicul, nu este deschisa sau modificata fizic in nici un fel. „Suntem incantati in mod deosebit de faptul ca noul software poate fi utilizat fie in modul “Stock”, fie in cel “Performance”, fara nici o problema, folosind switch-urile Select sau Select Plus” adauga Williams.

1.4 TSi (140) – Motorul 1.4 TSi obtine acum peste 205 CP cu software-ul Revo Technik, o mare diferenta fata de varianta standard. Masina este flexibila si energica, cu un raspuns prompt la turatii medii si multa putere peste 4.500 rpm, stralucind la turatiile superioare si dand senzatia de forta pura. De asemenea, acest motor 1.4 TSi (140) are acum mai mult cuplu decat motorul standard 1.8TFSi!

1.8TFSi – Noul motor 1.8 TFSi (fratele noului 2.0TSi/TFSi model 2008) nu se compara deloc cu vechiul 1.8T. Este un motor nou dotat cu noul sistem de management al motorului MED17. Inca o data, software-ul de performanta Revo Technik a adus un motor VAG la un alt nivel. Cuplul la 3.000 – 4.000 rpm este incredibil, foarte similar cu cel obtinut de motorul 2.0 TDI cu software Revo Technik! Puterea maxima se obtine la 5.700 rpm si ramane in continuare peste 200 CP la 6.800 rpm, de fapt puterea este peste 200 CP de la 4.000 rpm si pana in zona rosie a turometrului.

„ Este extrem de liniar si foarte usor de condus, poti sa faci ce vrei in orice treapta de viteza. Este la fel de bun ca un motor Diesel sub 4.000 rpm, si la fel de puternic ca un motor turbo pe benzina la peste 4.000rpm” adauga Williams.

Ambele masini utilizate de Revo Technik pentru dezvoltare au suferit transformari majore. Echipa a facut tot posibilul pentru a obtine maximum prin tuning, iar orele petrecute cu masinile pe dinamometru sau pe sosea au dus la performante de neegalat pentru aceasta noua generatie de motoare. „Suntem incantati, am obtinut o performanta extraordinara cu aceste masini si am inceput deja munca la noul motor 2.0 TSi/2.0 TFSi, iar rezultatele bune incep deja sa apara ”.

„Am ajuns la doua pietre de hotar in domeniul tuning-ului auto, prin intermediul unui efort enorm al echipei Revo Technik. Telul nostru este acum sa facem disponibil software-ul Revo pentru toate variantele de ECU pentru 1.4 TSi , 1.8 TFSi si noul 2.0 TSi/2.0 TFSi.”

Deci, daca v-am trezit interesul, contactati dealerul local Revo Technik, care va afla numarul dvs. ECU si nu va dura mult pana cand veti putea sa … mergeti la joaca!

Pentru mai multe informatii consultati graficele dinamometrului pentru cele doua autovehicule sau contactati dealerul local Revo Technik.

Iulie 2008